دیدنی های تایلند
نوشته شده توسط : نیکنام

جزیره مرجانی(پاتایا.تایلند) 

یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا جزیره مرجان يا كولان است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد،این جزیره یکی از زیباترین جزایر مرجانی با داشتن سواحل شنی سفید، آب تمیز و مرجان های فراوان است که گردشگران می توانند سوار بر قایق کف شیشه ای مرجان های زیبای آن را مشاهده نمایند. هرروز صبح لنجهایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. طی این مسیر با لنج، ۴۵ دقیقه و با قایق موتوری، ۱۵ دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری است.

در اینجا امکان شنا، غواصی، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کند. 

 


 


بازار شناور بانکوک تایلند

بازار شناور بانکوکBangkok Floating Market  در 80 کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است. همه روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب برای فروش عرضه می کنند.این بازار واقع بر کانال شهر بانکوک که هميشه پر از فروشندگان و خريداراني است که حال خريد و فروش محصولات گياهي و سبزي و غذاهاي محلي هستند , از مراکز خرید بانکوک است که برای گردشگران تور تایلند بسیار جذاب است و جزو دیدنی های بانکوک محسوب میشود.در این بازار جذاب تایلند زنان محلي ميوه و سبزيجات خود را در قايقهاي کوچک ميفروشند. شلوغ ترين ساعات کاري 6 تا 11 صبح است . اين کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه راماي چهارم براي سهولت در سفرهاي آبي بين شهري ساخته شده است.

_شناور_3.jpg

_شناور_2.jpg

_شناور_1.jpg

 مطالب مرتبط:

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, بهترین دیدنی های تایلند ,مکان های دیدنی تایلند, مکان های دیدنی و گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: